MINIMEE NOODLES

MINIMEE NOODLES
OBEY YOUR HUNGER

Wednesday 8 March 2017

COMEDIAN ALI BABA WIFE,MARY,DON GET SUSPENSION FROM HER COMPANY HERITAGE BANK AS DEM DON TELL HER MAKE SHE GO RECOVER Di LOANS WEY SHE BORROW PIPO


Akordin to Sahara reporters,Di wife to di King of Comedy Ali Baba,Mary Akpobome,don get suspension from di bank wia she dey work as dem don tell her say make she go bring back all di plenti loans wey she don borrow pipo.
E be like say di bank dey xpiriens hard times so dem dey do efritin posibo make dem for no fold up.
As di mata stand so,na indefinite suspension dem givam and dat one mean say,dem fit sack her from dat suspension or manage to call her back.
I hope say nor be some of dis loans her hosband take dey organaiz him January 1st shows.
No! Nor get me wrong.
I only say "I hope say"!
I nor won hia tori bicos I dey enjoy dat show.
Efribodi eyes dey red now and even banks nor dey smile again.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...