MINIMEE NOODLES

MINIMEE NOODLES
OBEY YOUR HUNGER

Saturday 1 April 2017

BLEACHING CREAM SELLER,DENCIA,DON CALL YEMI ALADE 'A NOBODY' JUST BICOS YEMI ALADE MENTION HER NAME FOR ONE INTAViU


Yanga dey slip trouble go wake am naim be dis case.
E be like say Mama Africa and Johnny babe Yemi Alade,won get beefing mate now as bleaching krim sella and singa Dencia,don yab her and call her Mrs nobodi.
Yemi mouth scratch her go yarn say,Dencia sabi entatain pipo for red carpet and e be like say dis yarns vex di Cameroon born babe as she givam to Yemi straight.
Dencia 1 Yemi Alade 0.
We dey wait for Yemi reply.
If Yemi Alade nor won talk sef,we go force her talk.
Make I call her nomba now sef,I pray make she nor giv her manager di phone to ansa me bicos she I want make she talk for dis mata.
Anytin wey she yarn me,I go let una know.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...