MINIMEE NOODLES

MINIMEE NOODLES
OBEY YOUR HUNGER

Tuesday 7 February 2017

DANFO DRIVERS MAKE UNA START TO PLAN UNA LIFE AGAIN BICOS LAGOS STATE GOVNOR AMBODE,DON TALK SAY,HIMGO REMOVE ALL Di YELLOW DANFO BUS FROM LAGOS ROADS DIS YEAR




I no go soprise if I see miuzishans Mad Melon and Mountain Black a.k.a Danfo Drivers,lead protest of 'we nor go gree' against Gofnor Akinwunmi Ambode plan to ban danfo bus from Lagos.
If u still dey Read dis tori wit sleep eye,try wash yor face bicos Ambode don yarn tori pipo for one joinbodi meeting yestaday say,him go remove all those yellow danfo buses from Lagos roads and replace dem wit beta transport buses.
My only advice to my frend Ambode be say,make he plan dis mata well bifor he ban danfo drivers hustle.
I nor won hia say,arm-robas start to give pipo yawa for Lagos.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...