MINIMEE NOODLES

MINIMEE NOODLES
OBEY YOUR HUNGER

Wednesday 16 September 2015

FOR KENYA,HOUSEGIRL USE PISS PREPIA WACK FOR OGA JUST TO PUNISHAM (PHOTOS)

I be tink say na Naija pipo wicked pass for dis world but wen i dey hia some kain tori from oda kontris,since den,I kon change my tinking say Naija naim be di best kontri for di world.
Make I ask u one queshon..;
You go fit use your piss take cook soup chop?
Or,you go fit use my piss take make tea drink?
Dis kain queshon sef no swit for ear but all dis ting don appun for Kenya as dis house geh wey u dey see for dis pishor store plenti piss put for rubba bottle and she kon dey use am cook food giv her oga chop.
Akordin to dis 19 years old new devil,she say na do me,I do you,God no go vex.
Afta plenti pressure wen dem arrest her,she konfess to police say she dey do am to ponish her oga bicos she dey matrit her.
Who knows,her oga fit don dey enjoy di wack since.
Her oga fit don dey eat and lick plate clean.
Her oga fit don even dey praise her and tell family and frends say dem get koret house geh wey dey arrange koret wackis for dem.
But see wetin dem kon diskova thru CCTV camera.
Na wa for wire road.
Pipo wicked!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...