MINIMEE NOODLES

MINIMEE NOODLES
OBEY YOUR HUNGER

Sunday 31 July 2016

NOLLYWOOD FOOL EVRIBODiiii, AS ACTOR ANI IYOHO FIRE ACCIDENT NA FILM TRICK AFTERALL (Video)



If our gofment nor fit make me hapi since I relocate back to naija from America,finalli I don see wetin make me dey proud to come from Nigeria.
One film wey dem go soon reliz base on road safetyness to take Epp drivers dey veri kiafu for road,don alreadi make name bifor di reliz.
If I hia anybodi yarn say nollywood nor dey try again,I go fight di pesin til di pesin quench.
Ova 90% of pipo wey watch di vidio earli dis week biliv say na real.
I bin tink say na only dem James Bond sabi do beta film trick until I see wetin nollywood achiv dis week wit beta filmtrick.
Di name of di new film 'Behind the Wheels', get one part wey Fire go for burn di actor,Ani Iyoho.
But dis week,we watch di short vidio of how fire take burn di bobo skata and Tori pipo carry di news all ova di intanet say,film trick fail dem and fire burn Ani Iyoho wey dey fight to sorvive for one hospita for Lagos.
Now di prodiusas of di film don show us how dem take do di filmtrick for dis vidio wey I carry come show una.
In shot,I respect evribodi wey get hand for dis film espeshali Stanley Ohikhuare,di direktor of di film and di bobo,Ani Iyoho wey act di fire part.
Abeg join me watch di vidio for bottom hia and see naija wonda...



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...