MINIMEE NOODLES

MINIMEE NOODLES
OBEY YOUR HUNGER

Wednesday 7 October 2015

BABA GOD,LET MY CHILDREN OR GRAND CHILDREN SEE BETA NIGERIA EVEN IF I NOR SEE AM - PAUL OKOYE


Wey dem say somebodi don loose hope finish about him kontri,na Paul Okoye one of di P-square brodas.
E be like say Paul Rudeboy, no get one single hope say Naija go fine or beta for him generation again wit di kain yarn wey di bobo post for intanet.
Paul wey dey Amerika go play show as i we dey talk so,post one biutifu foto of one Amerika citi for Instagram and he write unda di foto say:

Dear Baba God, even if i know say i nor go see my kontri like dis....But at list,let my shidren or my grand shidren see my kontri like dis one day....na beg i dey beg,....dis na wikedness Haba!!! Asin i taya !!!''

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...