MINIMEE NOODLES

MINIMEE NOODLES
OBEY YOUR HUNGER

Sunday 18 October 2015

MONEY PALAVA: NAIJA MUSICIANS NOR GET SHISHI,NA FORM DEM DEY FORM-DAVIDO

Nobodi know wetin appun wey Davido decide to fall im felow miuzishans hand.
I bin tink say dog nor dey chop dog but Davido don show say if dog para,e fit chop im felow dogs,drink water and klin mouth.
Davido leek one kain sikrit wey many pipo nor know about as he yarn say na fake life naim many miuzishans dey live.
Davido say,di form wey dem dey form say dem be big bois and big gehs, na sign say dia leg no strong for ground.he say dem no get shishi for bank.
Davido yarn all dis one on top twita.
Sake of say na me dey hep pipo kip dia sikrit,i go see how e go take dey posibo make Davido tell me di sikrit of who make am vex and yarn all dis tins.
If he tell me di sikrit,i go tell una but make una nor tell anybodi say na me tell una sha o!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...