MINIMEE NOODLES

MINIMEE NOODLES
OBEY YOUR HUNGER

Monday 15 December 2014

TIWA SAVAGE DON REALLY MARRY?

HEADIES 2014 PERFORMANCE BY TIWA SAVAGE AND PATO RANKING
I see dis picture of wen Tiwa Savage and Pato Ranking dey perform dia song, Girlie o,for dis year Headies awards last night, i kon dey ask my spirit some questions but my spirit neva still answer me.
Dem be lovebirds or songbirds?
Tiwa Savage don really marry?
See as Tiwa dey use her ikebe dey rob Pato Ranking banana.
Di two of dem do di same tin for stage for South Africa two weeks ago wen dem dey perform for Channel O award.
Una sure say Tee Billz dey see all dis im wife pictures?
One of my friend about 7 years ago visit Warri for di first time afta about 4 years for Canada.Afta some days naim bad pipo asasinate am and till today we neva still know di reason why dem kpai di guy.
Any advice for Pato Ranking?

AT DI CHANNEL O AWARDS

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...