MINIMEE NOODLES

MINIMEE NOODLES
OBEY YOUR HUNGER

Sunday 15 November 2015

ABEG YOU KNOW ANY NAIJA CELIBRITI WEY FINE PASS DIS WOMAN WEY I SIGHT FOR GENEVIEVE GROOVE?

Sombodi gasto to tell me wetin I neva hia bifor concerning dis woman wey her name na Omotola.
Big name for nollywood and home vidio mata,Omotola and her biuti, fit stop rain to fall for some kain area.
Di babe biutifu finish no be small.
How pesin go still dey fine wit age afta four shidrens?
Omotola don turn wine wey be say,as di year dey fly,e go dey strong more more?
Shuo!
Make I no talk too much,check out her foto wen dem snapam as she play enta veniu of di launching of Genevieve Nnaji film"Road to Yestaday" wey appun for Lagos.
See more hia I nor fit shout!


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...