MINIMEE NOODLES

MINIMEE NOODLES
OBEY YOUR HUNGER

Monday 31 August 2015

NATURAL GINGER! I GET OVER 100 SONGS WEY I DON WRITE,YET I NOR DEY SMOKE IGBO - DON JAZZY

Dem no dey buy common sense for market,yet nor be evribodi getam.
Di king of dorobucci and Mavin Kingdom,Don Jazzy don show say him getam and he nor buyam from gutter.
For ova 15 years wey I don dey follow di lifestyle and read about di advice wey supastars don give up and comin miuzishan all ova di world,I neva see who don brake kam down di way wey Don Jazzy pissis am on top twita.
He give 13 koret advice to up and coming artiste on top di topic wey him call, #WhenYouFinallyBlow.
Di advice wey trip me pass na di one wia he for say,him get ova 100 songs but he no dey smoke Igbo to get inspirashon bifor him write.

Oya,check all di advice for bottom hia and forwardam to any miuzishan wey dey plan to blow wey u know...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...