MINIMEE NOODLES

MINIMEE NOODLES
OBEY YOUR HUNGER

Sunday 20 March 2016

CYNTHIA MORGAN DEY ASK UNA WEDA MAKE SHE NAME HER ALBUM "24"?


For 24hours now I dey comb di intanet to look for beta tori to serve una and I come across dis one now now.
I visit di dancehall mama, Cynthia Morgan Instagram page and I jam dis tori.
She write say afta dis her album wey she dey plan to throw out,una go undastand her beta.
She say for di 24years wey she don spend for life alreadi,why some pipo stand gidigba by her side,sleep katch some pipo for her mata.
She say for dis reason alone she dey ask weda make she call di album "24"?
Well,dis one na queshon for di fans.
But if u ask me,24 nor be bad idea.
I go Sidon for my fence dey view.
Anytin she call di album,una go see di aproko for hia.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...