MINIMEE NOODLES

MINIMEE NOODLES
OBEY YOUR HUNGER

Thursday 24 March 2016

UNA GO KONTINIU TO SUFFER TO DEY GET FUEL TILL ENDING OF MAY AKORDIN TO MINISTA OF PETROL, IBE KACHIKWU


Ol boy dis change neva rich one year o.
I go change and relocate go America go meet my famili if e kwantiniu like dis.
Sometimes I dey ask mysef say wetin I dey do hia sef and all my famili pipo dey obodo oyibo dey use snow dey play.
Anyway,make I gist una di latest news as di minista for petrol mata,wey also be NNPC general manager,Ibe Kachikwu,don yarn us say una go sofa to get fuel for anoda extra two months bicos een nor be majishian.
He yarn dis one during di joinbodi meeting wey him and president Buhari get wit association of gas and petrol staffs NUPENG and PENGASSAN for Aso Rock,Abuja.
Di minista say make we even tank God bicos na miracle say we dey see small buy for filling stations sef.
He say gofment employ am to work but dem nor employ am as majishian and na jejeli dem go take solve di plenti issue wey full ground.
He say make I yarn una make una chilax say afta sometime di problem go solve.
Wen dat time don rich,I hope say he nor give anoda twist to di gist?
We sidon dey watch.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...