MINIMEE NOODLES

MINIMEE NOODLES
OBEY YOUR HUNGER

Wednesday 27 January 2016

I SORRY FOR NIGERIA: CHECK OUT DI BIUTIFU ESTATE OF FORMA CHIEF OF ARMY STAFF,IHEJIRIKA


Chisos!
Wen Nigeria go eva beta?
Wen?
Nigeria lidas and rulas don dey tiff dis kontri dry for plenti plenti years now witout fear and pity.
I see di pikchors of di estate wey di forma Chief of Army Staff Azubuike Ihejirika build as him propati and I just dey shout since.
Di estate fine nor be small.
Dis na pesin wey gofment dey pack money give to take fight Boko Haram for Jonathan regime,now see wetin he use most of di money do.
Na now I don see say Buhari govment mean bizness for di fight against koropshon and di pipo wey tiff don enta dia blood,as EFCC don lock and seize di estate from di forma ogakpatakpata of sojas.
Join me look dis pishors for bottom hia and shout small.


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...